fredag


Facelook för dagen. ;) Mamma o pappa är i linde och handlar , men snart hemma tror ja! men här hemma poppas det iallafall musik för fulla muggar! hoppas dom verkligen inte glömmt att köpa godis, tänkte vara lite busig och smugla med mig till imorgon.. då de är konf sak
Kvällen spenderas iallafall vid tv:n , framför idol, tror faktiskt att jag hejjar lite på Olle.. eller är de helt fel? neeråå !
Idag hade ju jag tänkt ut att springa lite, eller jag tänkte på det i måndags iaf, och.. ja de gick som de gick.....
måste fan skärpa mig! Men de är ju kallt ute, och de tål inte jag :// även fast jag har vantar.. mössa, stor och tjock jacka!
jaja... idag , kanske jag gör en ny design. kanske! får se om jag orkar, förhoppnings vis inte, jag låter som värsta latisen, och de är jag! vill inte vara de!!!!! / Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0